Dumma fiskar som låter sig luras vart man vill.....

"Kolla!! Det snöar !!"

Yeah right! Orka hålla på varje år med att försöka lura någon på denna.....fiskliknande dag.
Men ni som tjatar o vill lära er lite så....varsågoda.

Aprilramsor:

Svenska: April, april....ja ni vet väl hur den går? JÖSSÖS!
Franska: Poission d´Avril  (aprilfisk)
Holländska: "April, april, katten skiter vart den vill"
Skottland:  "April, april, jaga göken en mil till"


Det var väl bra info ni fick?!




Dam di dam dam.....gäsp!  Man blir lite seg så här efter frullen.  Ska iväg till syrran sen o få bort "vintermössan..." hehe...mm...kan ni ju fundera på vad jag menar.
Asså, helt ärlit! Har ni sett den där reklamen om räkost på tub? Jag blir så irriterad på den där ungen som dansar då när han har fått smaka på osten...."That´s the way aha, aha, i like it aha, aha....."  Ååååhhhhh!!!! Det är ju så att man vill kasta leverpastejmackan på tv:n.

Nä...idag känner jag mig lite allmänt trött på folk faktiskt. IIIngen aning varför......måste kanske få känna så ibland. Eller så har det med o göra att jag är strandsatt....här i soffan. Fast så farligt är det ju inte........
Imorgon ryker stygnen....frääääscht!!

Nu är det dags för en dusch.......

Var på er vakt idag då!!!


//Puman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0