Ge aldrig flugor sprättare...

Idag har jag varit på vårdcentralen o  låtit en distrikta ta bort suturer. Låter fint va? Mmm....ända tills hon tog på sig sina glasögon o förvandlades till nå´t  slags salivproducerande väsen med ögon som är redo att "poppa" ut från ansiktet. HJÄÄÄLP!! Man såg att hon njöt av att få plåga mig i några minuter.....
När jag såg på henne var det som att se på någon genom ett titthål i dörr´n ...ni vet. Ansiktet var så där rundat o som sagt...ÖGONEN. 
Hon tog på sig sina handskar o sög tag i mitt ben.....hennes tunga fångade upp en svettdroppe på hennes överläpp, som tenderade att smyga fram. Oowwäääää!!! Skärpning!!!
Ok....jag tänkte att.. sommar ...är ju ....trevligt......PANG!! Där hade hon greppat en "tråd" med sin pincett....förde sakta in skalpellen under o ...skära, skära, skära. Aj! Va f-n....ta´t lite piano va! 
- Vill du ha en kompress o klia lite med? frågar den dreglande flugan.
- Äh...nä...det är lugnt. Jag snöt mig i morse. Hallå!!! Ärlit!!!
Hon fortsatte o gotta sig i sin sykurs medans jag bara kände att ...mm....bedövningssalva hade varit rätt nice. Kom igen! Bit ihop nu....you can do it!
Ja så där ja........KLART!!  "Flugan" var nöjd över sin makramé...i äkta skinn.  Jag visste inte om jag skulle gråta eller ringa anticimex.....
Såret gick upp lite men det är ju sån´t som händer.....vi sätter dit ett plåster....JAJA!!! Gör va f-n du måste......men inget infekterat tack!

image11
                                                             "flugan"



Phu!! Hemma igen.....i soffan...hehe...gött! 



//Puman
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0