Klara, färdiga ,gå!!!

Mina vänner.....jag kommer kunna springa om ca 3 månader. JIHUUU!!!!!!! Det är ju fantastiskt!
Var hos sjukgymnasten igår.....kollade böjning o sträckning......"Ja, du ligger lite i underkant när det gäller böjningen här..hm...70 grader..hm. Men om vi...vänta ska vi se"....böja böja böja.......".AAJJJ!!!! Fan är du helt glömd i källar´n eller!? Ja...visst, fine....nu fick du dina 90 grader. NÖÖJD!??? "
Du måste våga, säger han vet ni....det är ju inte klokt. Våga böja o kosta på ett till korsband när vi ändå håller på.
JÖSSÖS!!
Han visade övningar som jag ska göra hemma morron, midda´, kväll. O sen blir det ju att komma tillbaka titt som tätt o träna där...i 6 mån. Det kommer ju bli kanoners!

"Du...ska det va så här skabbi´t? Såret asså......Nä men du...bli inte lessen. Det var inte ditt skägg jag mena.....hörrö....kom. Sååå ja!! .....(fan vad känsliga folk är nu för tiden).
Anyway......
"Nä verkligen inte! Det där får vi be Dr Dängrot ta en titt på. Du kan vänta här medans jag ser om han är ledig för en snabbis"...Du..... PASSA DIG! .........mm....det märks ju att det är vår i luften.
"Jaha...hej....hur har du det? Hm...det där får vi be någon komma o göra rent....det är infekterat. Var du hos Flugan o tog bort stygnen? Mm...misstänkte det. Nä...jag ringer på nån som får komma....ska kolla din rörlighet bara.....böja böja strecka BÖJA.............AAJ!!! "Ja men titta....du kan ju böja hela 365 grader.....BRA!!!"  "Mmmmm.......fint".
"Jag skriver ut antibiotika till dig som du ska äta i 10 dagar............"
"Ja...tack då doktorn."

Så.....nyomlagt sår o en burk antibiotika som lite tilltugg ska nog göra susen....



//Puman

Kommentarer
Postat av: mysmongo

wohooo!
det är ju alldeles lagom till.. vänta nu. 3 månader? jahaaja. lagom att börja springa i DANMARK ja.
Men kul för dig ändå!
puss!

2008-04-10 @ 20:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0