Rapport från The Danish area.....

Här är det asa-nice......solen lyser o flodhästarna pluttar.....jo men så är det. Vi gick en sväng i parken förut o det är ju bajs överallt....o tänk er då flodhästarna som simmar i sitt liksom...uschaaaan!!!
Ígår gjorde vi Ströget....sweet!!! Så många mysiga butiker o annat med choklääääde på. Jag försöker skifta här så jag kan skriva med danska ...ni vet...å,ä,ö....men det går icke. Tangentbordet är väl uråldrigt eller så är jag,,,hm...vart var vi? Jo...Ströget.....fint asså. Shoppade lite.....lunchade på ett fräscht ställe på Kultorvet. Det blev varsin hm...jättestor öl, o en ceasarsallad...mmm.......o så lite sol på det. Kan det bli bättre?
Vi fortsatte våran tripp igenom våffeldoftande, dansktalande människor för att senare slå oss ner på en uteservering á la nästan Old English Pub.....nu blev det kaffe....för min del ialla fall. 
Vidare hemåt.......
Slappa, skratta, slappa lite till......duscha, piffa....lägga om sår......dricka en drink o sen åka buss in till staden. Mot resturang Samos. Grekiskt fick det bli.....sååå gott o sååå mycket mat. Hjälp! 
Kvällen avslutade vi på The Old English efter att ha provat nattklubb: "Aptrångt".........hmm...känns nog bättre när man kan gå på alla 2.

I morron är det dagen D......ska till Hon o prata jobb......blir nog bra det här va.....


//Puman 


Kommentarer
Postat av: mysmongo

old english... ooohhh...
låter ju inte som att du lider där borta iallafall... hälsa karln och lycka till imorgon!!!

2008-04-20 @ 18:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0