Snart läggdags...

Oj vad klockan var mycket när jag kollade på den nyss. Så man pratar egentligen....klockan VAR mycket. Vaddå var?? Ärlit!
HAHA!!! Jag vände mig om precis o fick en kattgäsp mitt i fejset.....hehe.....hon är ju för söt min katt...eller kameleont eller vad det var?!
Vad jobbigt det är när man inte riktigt kommer på vad man ska skriva om......o varför säger man MAN hela tiden om allt? JAG är väl den ända som sitter o trängs med mig själv i soffan.
Funderar på att byta hörn imorron...i soffan asså. Den börjar luta lite otäckt här....får ju nästan svindel....eller...nä....vänta lite. Så heter det ju inte.....sjörbjugg....kan MAN ju få om MAN inte äter tillräckligt med grönsaker.........hahahaha....sjösjuk ska det ju va...Zzz....nu är jag trött.

Jaha...nähä...om JAG skulle ta o hoppa i pyjamasen o gå o borsta betarna på kattkraken......


Zzz...............................................go natt!




//Puman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0