Veckorna går o jag med dom...

.....mm....det är ju så det är. Går utan the stupid crutch now asså...o det går ju inte för snabbt....hehe.
Det har gått ...hm...5 veckor strax sen jag opererades. Är det inte fantastiskt så fort det har gått....asså jag menar för mitt knä att återhämta sig?!
Läkaren förklarade att 4-5 veckor efter op så är korsbandet mest utsatt. Det är typ dött. Nya blodkärl har ännu inte bildats....senan har liksom inte förstått att det ska agera korsband i knät än. Men det är nu det sakta börjar acklimatisera sig o få nutrition.... 

Jag ska tillbaka till Farbror Håkan på onsdag så vi får gå igenom ett träningsprogram som jag troget ska följa i X antal månader. Ja...följa det ska jag absolut göra men inte hos honom...orka! Känner jag mig själv, så kommer jag gå till gymet o träna "programmet" där. Det känns ju lite roligare.

Såret är väl sådär......verkar som om antibiotikan inte är så särskilt anti mot bakterierna där....eller nåt. Får se hur det blir.....annars är det väl bara att stämma flugan.....


//Puman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0