Vind i seglen o sandkorn i brallorna

Heipa!!

Vet ni....jag är tillbaka i Sverige. Mm....så kan det gå. Funkade inte helt enkelt...kändes inte rätt o allt det där.
Så nu försöker jag komma tillbaka till det där jag lämnade....o det är inte lätt alla gånger. Men nu vänder vinden tror jag.....:)
Försöker hitta nå´t boende...inte för dyrt o inte för flott...äh....jaha. Typ uthus...HAHA!!

Nyinflyttad, grötpratande fattiglapp söker fästning med jordstampat golv.
Egen el finns, hängmatta är på reparation. Behöver kanske nå´n skål med vatten för att vaska av mig då o då.
Är ambitiös liten tös....(åå det rimmar ju).....o plockar min egen proviant i skog o mark, så rädsla för snylt är bara att glömma.
Hör av dig på morse eller annan rök-puffs-kommunikation på nr:........ja just ja....äh...en kort o lite längre o en jättelång.


Jössös!!! Ja....kanske....får hålla utkik efter eldsvådor.

//puman

Kommentarer
Postat av: Tild@

ÅÅÅÅhhh Mossan!!!! Det är allt gött att ha dig tillbaka i rätt land...love u. PUSS;)

2008-08-07 @ 16:57:26
Postat av: mysmongo

faan så skönt att se att du är tillbaka! ..inte bara i landet alltså, det är lite skitsamma.. men att DU är tillbaka! .. me like.

2008-08-08 @ 19:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0