Nyopererad

Så här är det......

Jag opererades i onsdags. Det gjordes en korsbandsrekonstruktion. Ni som inte har gjort det....: Gör det ICKE!!!
Fy f-n.....önskar inte min värsta fiende denna molnande värk......denna skärbrännar-liknande smärta som sprider sig varje gång man ska ställa sig upp. Morfinet är slut oxå....skit! Men det kommer att bli bra sen när all Rehabträning tar sin form.

Det är 1 år o 4 mån sen jag slet av korsbandet. Nä...jag är inte med i landslaget...även om det kan verka så när jag rör mig...HAHA!!
 Nä...det här hände när jag körde Body Combat......jäkligt kul för övrigt....ni som vet.....erkänn att man känner sig stencool när man står o fightas med sin egen spegelbild!?  Ääh...ja....i alla fall....
vi kör på där o kommer till nån kombination som innehåller: Hoppa så högt du kan, avsluta med en spark o se HÅRD ut. Mhmm.....jag kom bara till hoppet. Sen satt jag på golvet.......Aaajjj!!!!!   o såg hur min kära vän smålog lite o undrade säkert vad jag gjorde där nere...hehe. STRETCHAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 


Där har vi anledningen till att jag sitter här just nu o kommer göra ett tag med benet i högläge. Tur att man har snälla människor runtikring sig som ställer upp o så.....PUSS till ER!!!

Nähä....om man skulle ta o sappa lite på TV:n....vända på sig nåt varv...

//PUMAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0