3 dar kvar...

Nu är det nära vill jag lova...GULP!!! Spännande så in i bomben.....Om 3 dar flyttar jag. Inte till andra sidan gatan, inte till Linköping.....utan till DK. Helt otroligt. Hur hamnade jag i det här...?
Det värsta nu är packning o städning....o AVVÄNJNING...HAHA!! Avvänjning är lite svårt att uttala om man har bråttom. Prova! Alla bokstäver måste höras.....Så! Ett, två, tre........AVVÄNJNING! Ja.....lite tungvrikning där vid NJNI.....jaja.

Nä....allvarligt. Jag ska tvätta fönstren idag o tvätta lister o så. Måste köra o slänga massa skit oxå....ni vet....sånt där småtjafs som man bara inte KAN spara på längre.
Esteban kom på igår att det tar typ 8 timmar o köra. Jaha....gomorron!!!!;) Han är lite otålig tror jag....vill komma ner så fort som möjligt.....men det får ju ta den tid det tar......Så så....tycker om dig ändå vettu....;)

Jag ska ju ha med mig min kameleont oxå. Hon betyder ju allt för mig! Lillfisen........Undrar om hon kan hålla sig hela vägen utan att gå på toa?? Hm.....får nog se till att hon babbar lite innan avresan.. ...a yeah! Hur skulle det gå till.....? Kom nu lilla kissen så går vi o försöker klämma ut en DUNDERPLUTT!!! (Uttalas Danskt)......JÖSSÖS!!  Äh....blir hon nödig så......JUST GO MAN!!!........KITTY!!!!

Nu ska jag rulla ner till tvättstugan....................

//Puman

Kommentarer
Postat av: syrran

Mölnlycke???!!!

2008-05-29 @ 22:18:47
Postat av: Cattis

Hej svejs ! Nu är det bara 10 dagar kvar hörru :) Sen blir det party party för hela slanten. Puss o kram

2008-06-03 @ 09:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0