Mm...

Imorse tog vi en promenix i parken min fästman o jag....HAHA!!!
Vilken park....strömmenrundan....släng dig i väggen. Riktigt fräscht asså....fanns många olika vägsjäl o välja mellan......Mm....o vad tror ni jag kom o tänka på då? Ja visst.....våra val i livet....ÅNGEST!!! Jag får det ibland....ångest.......över vad som kommer att hända o om jag klarar av att bo här nere. Jag kanske gör bort mig totalt....men och?!! Det var nån klok människa som sa till mig: "Prestationen är ju den innan du har "kommit" in i allt. Det är ju då du lär dig o skaffar dig erfarenhet."
Jag tyckte det var bra sagt    Thank U darling!!
Det är väl det här innan man har kommit ner o innan man vet vart man ska bo....bla bla bla.....ORKA skriva mer nu....

//Puman



Kommentarer
Postat av: mysmongo

så sant.. det där blir bra ska du se. Nu när du har fästmannen där oxå.. haha

2008-05-18 @ 10:03:32
Postat av: Ärlit

Talat... :P Denna ångest....skit i det!!! Du åker ner o testar....Allt går bra, hipp hipp hurra!! Det går inte som du tänkt....get ur ass back!!



Jag ska hämta ut nån jäkla nässpray till min jävla täppta näsa strax....orka andas med munnen....ångest!! :P

2008-05-19 @ 16:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0