Skor o annat med sulor

jahapp.....back to bloggers.....

Jag har funderat ett tag på saker o ting....bl a på skor o hur dom kan sätta en i knipa. Det jag skriver nu kanske bara få av er förstår men skit i det. Det är bara att bita i den sura sulan.....ja man kanske kan sätta in sko-ord i ordspråk o sån´t.
Hm........................
"Aj aj aj, nu fick jag skavhål på min socka....."   nä....den var ju inte så bra kanske.  Annars är ord som strumpa o sula rätt bra täckmantelord....ni vet....man sitter brevé nån som inte får höra att man pratar om den.....o då kan man ju slänga till med ett litet sock-ord. HAHAHA!!! Speciellt om det handlar om lite olagliga saker...typ som.....inte vet jag....sladda på parkeringar eller nå´t. Men det tycker väl jag personligen är lite kalle anka asså......att köra ikapp o hålla på. 

Tänk o bli kallad för SULAN. Jag skulle vägra o lyssna. Men helt ärlit....hur fräscht är det......en gammal sula från medeltiden. Vet ju inte vem som har haft fötterna på den o så ska man helt plötsligt ta ordet i munnen. Naä.....lite ordning här va. SOCKAN däremot är kanske inte så tokigt.....låter lite mjukt o gulligt.....NOT! Jäkla hundnamn......JÖSSÖS!!!

Våga ha smeknamn med fotsvett....

Idag ska jag äta glass....

//Puman 

Kommentarer
Postat av: Tild@

Våga vägra sulor liksom...herrugud asså. Men SKOR däremot kan vara mycket användbara. Man kanske inte använder dem hela tiden men gasnka ofta....och om man inte har haft ett par på länge ja då kan det bli jobbigt....MYCKET JOBBIGT!!!!! kalle Anka var det och kalle Anka blev det...å ni...LJUG INTE!!!

2008-05-06 @ 12:04:08
Postat av: mysmongo

haha!

2008-05-06 @ 19:51:03
URL: http://mysmongo81.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0