Stylt-dockan som slog på arslet...

HAHAHAHAHAHAH!!!!! Nu gååår det inte att hålla sig på fötter. Snön ligger o är lömsk över små snorhala plättar. Märkte det igår .....
Tog cykeln för att åka o möta mossan vid tåget o tänkte att hm...här...över skolgården kan jag gena.
 Mm...ser hur trottoarkanten närmar sig. Tänker att jag ska försöka attackera den rakt framifrån. Jag menar...det funkar ju alltid.
SIGODDAG DÅ!!!!! SLIIIR, HALK....hoppa omkring på ett ben för att fånga upp cykeln så bra som möjligt.....o PANG!! Rakt i krysset bara....HEHEHEHE!!! O sen det klassiska: VAR DET NÅN SOM SÅG???

Varför är vi sånna? Varför kan vi inte ramla lite normalt o se det som...jaha...jag har ramlat....sitter nog här en stund o känner efter om jag slog mig eller om nåt är brutet. Nä....upp fort som bara den o låssas som att det regnar. Eller ja...snöar, som i det här fallet. FALLET....HAHAHA...fattar ni? hm..
Nä...det får bli snöskor o spark till jobbet.

//puman

Kommentarer
Postat av: karin

HAHAHAA

ja jävlar.. jag ser det framför mig.. så dumma vi är.



Haha, fallet... snöar.. haha.. jaa...

2008-11-24 @ 14:25:52
URL: http://mysmongo81.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0