Skärbrännare o seg plast...

Alla som har blivit irriterade på bio räcker upp en hand...! Asså...vi var på bio härom kvällen. Såg den här "Burn after reading"....kul film för övrigt.

Jaha...vi kommer in o spanar efter våra platser....ni vet.....o är så där lite barnsligt överväldigad över att va i en biosalong.Äh...jössös!! När ska det gå över?
Vi har våra platser på raden längst upp....värsta lyxet....mm. Efter ett par minuter är lyxkänslan platt som en pannkaka. Jo visst.....Bredvid mig har det landat en människa som ..ja...kanske får använda sig av skärbrännare i vissa fall för att komma loss. Han tittar på mig....o jag känner bara direkt vad klockan hade slagit. Jaha....hej!

Efter en kvarts reklamtittande, sätta-sig-iordning-hoppande o tävling i skuggfigurer....ääh va,  släcks filmen o lampan börjar äntligen. Nääää....faan va fel det blev!!!
Med ett försök av ...ja ni vet...komma in i filmen, koncentrera sig o allt det där, så börjar väl eventuellt människan bredvid mig...han med skärbrännaren...hysteriskt fibbla med en liten jäkla klubba. Oj då...bubben....han har varit o köpt den i kiosken innan filmen. Helt ärlit.....denna stora människa i fullt schå med att få upp en klubba som är inlindad i säkert 13 varv av segt plast. Jag kan nästan se hur svettpärlor börjar synas i pannan på´n. Om inte annat får jag svettningar.....MEN FÖR HELVETE MÄNNISKA!!!!  VILL DU HA HJÄLP MED KLUBBAN!!!??
Med jämna mellanrum tittar han på mig som i att.."ja, jag är snart klar".....Pju...! Äntligen!!! Han är klar....han har stoppat in  klubban i munnen.

Vi tittar vidare ................................................o plötsligt så hör jag ett smackande o ja ni vet...ett sugande ljud. HEHEHE!!! Men hallå.....snälla. Kan du inte äta din klubba lite tyst? Har fått för mig att klubbor äts med stängd mun. Eller? O mer då.....jo han sitter samtidigt o prasslar lite checkt med klubbpappret.....Asså....får man ställa sig upp o skälla ut folk på bio??? Jag bara undrar...

//puman
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0