Fantasin har tagit semester

Tråkigt men sant....fantasin börjar sina. Är inte lika motiverad längre till att blogga. Suck! Varför tänker ni...? Ja, inte f-n vet jag. Det blir väl så ibland. Hjärnana måste fokuser o lägga energi på annat. Den har tagit fantasin under armen o åkt på SPA eller nå´t.

Det skulle va gött för övrigt. Åka på SPA!!! Springa omkring i pigga små morgonrockar med gurkor hängandes i haserna...eller skulle man ha dom på ögonen? Ja...whatever....
Bara få bli omhändertagen....skrubbad, filad, hyvlad, plockad o gud vet vad. Fast jag undrar ifall jag skulle ha ro till det? Jo det skulle jag nog. Får ge sig f-n på att koppla bort det som inte är där o då....eller här o nu...om jag redan är där då när jag tänker så....äh...typ.

Tycker  vi skulle införa att alla människor får SPA så här års genom sitt jobb eller hm...arbetsförmedlingen...socialen...eller varför inte CSN. Tror att en hel del väggar skulle få va hela o att köerna till sjukvård/apotek skulle minska. Men nä....det går ju inte. Förstå vad det skulle kosta......tänk all jäkla jul-belysning som ska smackas upp överallt....det skulle vi ju inte ha råd med då. Nä...vi fortsätter lägga pengar på onödigt skit o helt värdelösa behov som vi själva har skapat.........så får vi se hur länge människan orkar.

//puman

Kommentarer
Postat av: karin

Du är en mycket klok kvinna.

Fantasin kommer nog fram sen ska du se.. det vet jag.

pöss!

2008-10-19 @ 19:08:23
URL: http://mysmongo81.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0