KONTAKT-PAPPERS-HELVETE!!!

Asså herreguuuud vad man kan bli vaaaansinnig på kladd-papper. Ja ni vet sånt här fint klistertjafs som man slår in sina böcker med. Jag skulle göra det idag......gjorde lite kaffe, satte mig tillrätta med sax o andra bra o ha grejer när man ska ...tja...inte vet jag...pyssla.
Efter typ 3 min fick jag ta av mig luvtröjan.....HELT GENOMSVETT FÖR FAN!!! Så, så....lugn, andas..öppna fönstret lite. Men om jag tar den andra boken till hjälp o typ trycker den hårt mot den andra......GAAAAA!!! Helt plötsligt har jag två böcker som slåss om att få plats i lite klet-papper. O mitt i allt det här så ringer telefonen.......asså....se detta framför er. Jag med två böcker lite hur som helst insnorda i kladdigt jäkla papper o så en telefon nånstans oxå. JÖSSÖS!!!!

Pju!......äntligen kunde jag dricka mitt hm..något kalla kaffe o beskåda mitt papper som äntligen fått kontakt.


//puman

Kommentarer
Postat av: Cattis

Har du skrivit en roman eller vad är det som ska plastas in ?

2008-09-26 @ 16:14:18
Postat av: karin

Hahaa, har en ganska klar bild av det framför mig...

2008-09-27 @ 09:33:00
URL: http://mysmongo81.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0