Egensinnad?

Idag känner jag mig annorlunda.
Har tänkt en del på hur människor funkar i grupp. Jag har kommit fram till att JAG inte funkar så bra i grupp eller rättare sagt trivs. Jo visst...jag tränar ju i grupp, men det är inte så mycket prat o så ni vet. Hm...på jobbet arbetar jag ju tillsammans med ja...max 3 pers + dom andra raringarna givetvis, men där är det andra gemensamma intressen o som sagt...på jobbet jobbar man, inte tjattrar.

Jag vill nog klara....eller vara mycket själv o skaffa mig egna erfarenheter o uppfattningar.Låter det konstigt? Självklart kan man väl lyssna in andras knep o knåp o ta det med en nypa salt...för alla är vi olika.

Väljer att kalla mig EGENSINNAD! Både på gott o ont kanske...men , men...så'n är jag!
HAHA!! Kom o tänka på Aspergers Syndrom....liknar lite det kanske....kommunikation, socialt....bla, bla, bla;)

Jaja...skönt att man kommer på ibland hur man funkar i vissa lägen. Blir liksom lite lättare att hantera o kanske undvika dessa situationer.


//puman

Kommentarer
Postat av: Syrran

Men hallå....hur gör vi då på julafton??? Då är vi ju en liten lagom grupp och den gruppen bladdrar ju en hel del....eller känns det mera som på ditt jobb då vi andra blir de där raringarna....hihi!!! :-)



puss och kram

2009-12-20 @ 20:55:12
URL: http://forell.nu
Postat av: puman

Hehe!! Ja...o så är det ju hm...familjen o det är ju stoooor skillnad..=)

2009-12-20 @ 21:03:18
Postat av: Cattis

He he...det där med grupper tycker vi ju om :-) Eller...det beror på vad du menar med grupp förstås, helst ska den ju vara liten men naggande god.

Två är en mycket bra grupp, där du är en och jag är en <3



Gällande en sak är vi i alla fall lika, det där med att kunna och vilja själv. Att inte influeras av andra. Få sina egna upplevelser. Då får man påminna sig själv om att lyssna men kanske inte mer än så :-) Kan vara svårt ibland!



Puss o Kram

2009-12-21 @ 22:34:25
URL: http://johnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0