Syskonbarn

Jag  har 5 helt vanliga syskon-barn som förgyller tillvaron lite nu o då.
Föst kom Molly.
Hon är sin far upp i da'n...ja till sättet då.
En smart tjeja med tycke o smak.
Sen kom en annan spellevink...Neo.
En försiktig kille med måånga tankar om rymden o liknande platser.
Jag beundrar denna pojke.
Noah var nummer 3.
Ja, vad säger man...
Våran näste store språkfilosof...eller proffsfiskare kanske.
Next!!
Tjej tjusaren Minos står på tur.
Honom gillar jag asså...han är så mjuk o ja...gosig liksom;)
O sen mina vänner....
Hon som ska bli...hm...hockey-proffs. Eller? Hehe!
Lilla Isabella.
Med sin mors ögon kan hon få en hel stad att stanna...
Härliga är dom...o snart får dom bekanta sig med en ny stjärna i gänget.
//puman

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ååhhh....



Nu längtar jag helt hysteriskt efter din bebis också! Blir jobbigt det här med all längtan :-)



Fina syskonbarn har du, alla fem !!!

2010-04-29 @ 09:25:16
URL: http://johnsmamma.blogspot.com
Postat av: Syster Yster

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!



Vi längtar efter Er lilla maratonbebis ;-)



Puss puss o puss o puss o puss ja du vet

2010-04-29 @ 20:52:23
URL: http://forell.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0