Vet ni...

...nu är det bara 10 veckor kvar tills storken kommer. Häftigt va? Efter promenixen med Cattis tidigare idag, pratade vi bla, bla, bla om dagen D. O det fick mig att börja längta ordentligt. Mm...spännande...
Jaha...annars då? Vad gör ni denna onsdag? Nå't vettigt?
Jag har precis gjort en broccoli-bacon-sparris-paj.....MUMS!!! Blir nog fästmannen glad när han kommer hem..=)
Jag börjar längta ner till Hultö oxå. Kanske skulle försöka åka ner innan jag blir smidig som ett kylskåp...hm...får suga lite på den.
Ha en trevlig eftermiddag/ kväll
//puman

Kommentarer
Postat av: Cattis

Pust, den där promenaden tog tydligen musten ur mig. Eller om det var kakbaket jag satte igång med nyss...trött är jag i alla fall :-)



Den där pajen lät farligt god, beställer den till en picknick i sommar. För det ska vi väl ha en ;-)



Puss

2010-04-28 @ 15:37:36
URL: http://johnsmamma.blogspot.com
Postat av: puman

Ooh ja....picknick måste vi ha...=)

2010-04-28 @ 17:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0