Bovetegröt...

...är nog min nya favvogröt. Åt den imorse med russin o hackat äpple...."La sig som bomull kring hjärtat"...(uttalas på skånska)....hm.

Sitter i kollar nyheterna....Sj-hysterin bl a.
Asså vad är det med folk. Bara för att det är som det är så behöver man ju inte skrika på tågpersonalen o beté sig som....ja jag vet inte vad.

Lär sig aldrig människan? Jag menar...nu tränade vi ju förra året med detta snökaos o kanske lärde sig vissa att eventuellt det här med att åka tåg o resa superlångt kanske inte funkar så där jättebra. (Passa vad du säger nu Josefin...).....Jag nämner ingen o menar alla i vanlig ordning.....så ni som reser, vilket är halva sverige, ta INTE åt er nu.
Det är Jul o då vill familjerna samlas o fira tillsammans...mm....men det kanske är mera värt att med livet i behåll få fira nästa jul tillsammans..( Jag lovar, det kommer en jul till;)...)

Ja....jag ska själv ut o resa, o har i baktanke att jag kan bli stående.
Så var det med det...


Kaffe tack!!!


//puman

Kommentarer
Postat av: Cattis

Hmm...bovetegröt säger du. Jag som äter havregrynsgröt VARJE morgon är ju ute efter lite ombyte.

Går den att koka i micro?



Puss



Ps. Och tack för julkort. Synd att vi inte hann ses innan jul, vi tar det snart efter!

2010-12-23 @ 15:01:00
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: puman

Den går säkert att koka i micro...men eftersom den ska kokas i ca 15 min så tror jag mycket näring försvinner inne i micron.



GOD JUL!!!!



Hörs efter helgen...puss

2010-12-24 @ 09:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0