Jaha...

...vad ska jag blogga om idag då? Hm...hur dagen har varit? Nån som är intresserad?

Ja ok....

Vaknade kl 08.55 av att en lite flicka låg o vred o vände på sig samtidigt som hon pratade med något=)
Jag sträckte på mig likt en katt, tittade på termometern o konstaterade att det var  -16 grader ute. O fy fläään! Tur att man bor inne. Stackars alla hemlösa...


Min kära man vaknade till liv oxå...gick in i duschen för att sedan ta lilltjejen o fixa frulle. Guud vilket lyx va?!
Jag tog en varm dusch jag med.

Vi åt frukost...

Sen fixade vi i ordning oss o for till INGELSTA SHOPPING. Jössös! Inte varje dag vi går där tillsammans=)

Jag styrde kosan direkt mot GINA....(måste ha nya jeans liksom)....men vi hann inte mer än in, så börjar det tuta o ha sig.

En röst säger:

" VIKTIGT MEDDELANDE....BRAND I BYGGNAD, VAR GOD GÅ TILL NÄRMSTA UTGÅNG...."

Jaha....va faan! Det ända jag tänkte på var att jag inte kände någon röklukt.
Säkert nån övning....eller nåt fel som var trasigt....

Jaja....vi gick till MC Moss-Donalds o drack en kopp.
Vi tog en sväng till MEDIAMARKT så länge..............................hämtade lite bilder...................o gick tillbaka till SHOPPINGHUSET.

Nu hade det öppnat igen=)

Åter in på GINA.......o där provade jag ut ett par gööööör-snygga grå/svarta jeans med skinn på framsidan från knäna o neråt. FINA!!! 299 kronor....tackar, tackar!!!



H&M blev vårat nästa stopp.....ett par små MIMMI-strumpor till Julia.....som för övrigt låg o åt på sina tår. Hm...hon brukar göra det....heeeeelt normalt.



In på ICA-maxi för att handla det sista till veckans matsedel=) Jo visst! Såna ordentliga grejer har vi hemma;)
Det blev en tomte oxå......fast den är inte ätbar.



Så...in med familjen o grejerna i bilen...hem o laga mat. Kyckling/pasta-sallad på schemat. Gott!!!



//puman

Kommentarer
Postat av: Jenny F

Låter som en härlig dag together!!

Och självklart vill vi höra om din/er dag/ar... =)

Folk läser ju om mitt sno och rivmärken i pannan och det säger ju allt!



Keep on blogging!

Puss o kram

2010-12-02 @ 19:41:47
URL: http://forell.nu
Postat av: Cattis

Ameh...jag var ju och handlade mat på Ica när brandlarmet gick. Ha ha...synd att vi inte blev utslängda genom samma utgång!



Mycket snygga brallor. Fina strumpor (ser tjocka och gosiga ut, älskar sådana) och tomten var väldigt fin!



För övrigt ett väldigt trevligt inlägg!

Puss min vän

2010-12-02 @ 20:11:29
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: puman

Tack hörrni!!



Ibland så står det ju bara still i huvet...svårt att komma på nåt att skriva om ....o då har man hela sin dag att skriva om egentligen=)



pöss

2010-12-02 @ 22:02:39
URL: http://enpumastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0