Julhelgen

Julafton firade vi hos Johan o lillis...



Mina två



Bertil o pappa minglar lite innan maten



Vem är i centrum...;)



Efter mycket mat så kom äntligen tomten....o efter det såg det ut så här.






Juldagen firades i Linköping på Kindagatan hos Falkheim.




God mat o trevligt sällskap



Sen kom brudarna på en liten fördrink...



...innan det bar av till festen.




"Morsan" fick piffa till sig lite...



Sen var det igång. Helt gaaaaaalet kul!!! Dansade till klockan slog 04.00....1 2 3 4!!!!



Tilda o jag



Ja.....vilket äventyr!! Mysigt att komma hem till mina två älsklingar igen.



//puman

Kommentarer
Postat av: Cattis

Nämen, vilket äventyr. En riktig helkväll alltså, det kändes väl bra va :-D ??!!

Dåååå tycker jag att vi planerar in en kväll då du och jag går ut och tar ett glas vin. Eller två...hi hi. DET är jag sugen på!



Puss o Kram



Ps. Fina de är på översta fotot, din lilla familj ♥.

2010-12-27 @ 17:53:07
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: puman

Ja jössös så roligt!!!

Tycker jag absolut vi ska göra=)



Mm...visst är dom fina=) Finast.....såklart!!;)



puss puss

2010-12-27 @ 19:04:18
Postat av: Lillis

Inte så lite hon piffade till sig heller snyggingen! :D Bilden på Fredrik och Julia är jättefin! :) Kram

2010-12-27 @ 21:17:35
Postat av: puman

Tack !!

Äsch då!!!;) Rätt kul att piffa när man inte gör det så där jätteofta längre=)



Kram kram

2010-12-27 @ 22:11:55
Postat av: Jenny F

Julia är såå söt!

2010-12-27 @ 22:25:43
URL: http://forell.nu
Postat av: Lillis

Ja, visst är det så. Det man gör mer sällan tycker man ju som sagt är desto roligare när man väl gör det. Då tar man vara på det på ett annat sätt. :) Kramar

2010-12-28 @ 01:25:34
Postat av: Lillis

Btw, så snor jag några av bilderna från hemma hos oss. Hoppas det är ok. Hann inte fota i all min stress för ingenting. ;) Tänkte lägga ut lite ifrån gångna året på fb vartefter. :) Kram

2010-12-28 @ 01:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0