"MAMMA...

...jag har gjort dina korintkakor...."

"Mamma, jag gjorde din köttfärssoppa..."

"Mamma, kan jag få receptet på dina kroppkakor...?"

"Mamma, vill du lära mig att sticka...?"

"Mamma, hur ska jag göra nu...?"

"Mamma, när vi var små, hur gjorde du då...?"

"Mamma, jag gjorde som du..."



Mamma, vill du för alltid finnas här...



Älskar Dig Mamma!




Idag är jag Mamma åt en Dotter.

Jag ska försöka att lära henne rätt o fel, guida henne genom livet.

Främst av allt ska jag älska henne...




//puman


Kommentarer
Postat av: Cattis

Nä det där var inte riktigt jyste, få mig att lipa så här utan förvarning på en torsdagskväll.



Mammor är underbara, min med :-)

Min läste på Fejjan att jag glömde köpa blöjor i går och kom förbi med två paket nu i kväll.



Och din mamma pratade jag med i går, hon kommer med ett paket lax nästa vecka :-)



Puss

2010-12-16 @ 20:38:12
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: puman

Förlå't...det var inte alls meningen...:)



Åå...är det lax från Helen som ni ska mumsa på till jul??!

2010-12-16 @ 20:50:40
URL: http://enpumastankar.blogg.se/
Postat av: Lillis

Ja, Josse det där var riktigt fint skrivet! <3 Vi ska ju oxå få äta lax från Helen i jul. :) Låter väldigt smarrigt tycker jag! :D Kram kram

2010-12-17 @ 06:17:55
Postat av: Anonym

Ska vi!! Vad gott! Jag som just tackade nej till att köpa, men ångrade mig, men nu så fååååår jag ju en bit ändå=) Lyckan är stor!!



kraam

2010-12-17 @ 06:50:25
Postat av: Lillis

Jajjemen! Härligt! :-D Din bror visste att din mor skulle till Helen så vi kom ju på det att vi kunde höra om hon ville få i uppdrag att fixa lite fisk. Så det skulle hon ordna. Tre smaker tror jag bestämt hon sa. Nä, nu ska jag inte ligga här och bli hungrig innan sovdags. ;) Ha en bra dag. Natti natti! :) Kramar

2010-12-17 @ 09:54:36
Postat av: Jenny F

Mmmmm...kroppkakor..... Mormors slår alla andra såklart!!



Puss

2010-12-17 @ 13:56:34
URL: http://forell.nu
Postat av: Cattis

Jepp, lax från Helen med Jäger-smak. Samma som i somras. Dumt att ändra...he he.



Puss



Ps. Hinner vi ses innan julafton mån tro? Har ju ett paket till Jullan att lägga under granen ;-)

2010-12-17 @ 16:17:04
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0