Så...

...nu är jag tillbaka. Har varit o köpt en karta, så nu är jag inte vilsen längre...HAHA!!

Jag o Julia har gjort julgodis....eller nä....för guds skull!! JAG har gjort julgodis med Julia hängande på magen. Asså...hon hängde inte på sin mage utan på min i en jättefin baby-björn som vi fått av hennes farmor!!=)
Det blev dadlar i choklad-kostym o glöggbollar med mandel-hatt=) Mumsigt va? Tänker ICKE ta kort o lägga ut här!!

Jo vars....Annars rullar det på tackar som frågar. Ska snart hänga lite tvätt o sen förbereda maten tills min kära man kommer hem. O nä....Jag tänker ICKE ta kort på honom o lägga ut här!!

När vi ätit ikväll tänkte vi provdansa runt granen.....jag menar...man måste ju träna lite på olika dans-stilar som passar liksom. Typ siste mohikanen o dom....eller nähä...det var mer OTTEN-dans...hm...får fundera lite till då.


Roligare än så här blir det inte gott folk...Dags för tvätt-häng o lite kaffe....O det blir ICKE nån bild på det.


Den här bilden passar till dagens inlägg....Va...vad säger ni?


//puman

Kommentarer
Postat av: Jenny F

Hahahahahaha!! Bästa inlägget på länge!

Jag skrattar....men tänker inte ta kort på det och lägga ut!



Ha en härlig kväll!!



KRAAAM syster yster!

2010-12-21 @ 20:15:52
URL: http://forell.nu
Postat av: Cattis

Den passar klockrent!

Men bilder ska det va' vettu, så släng upp dom barra.

T.ex. på när du precis stigit upp på morgonen och fortfarande har nattdregel på hakan.

Eller varför inte en härlig bild på den där svettiga ostmackan du åt till frukost i går.

Hi hi...



Puss o Kram

2010-12-21 @ 20:32:04
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0