Snuvig o vilsen...

...känner jag mig denna kakakakakkalla dag. - 16 imorse när vi vaknade. Julia sov ända till halv tio.....jaja...hon åt frukost vid 6....hm. Men ändå.....

Vi är lite snuviga jag o den lilla tösen. Men det går över.....finns ju annat att oroa sig över.....som krig o svält o hemlösa.
Usch! Mina tankar går alltid till dom hemlösa när det blir så här kallt ute. Undrar om dom flesta får komma in i värmen nånstans...??

Pratade med Tilda nyss. Hon kommer hem nu till jul. Så kul! Ska försöka ses innan hon far tillbaka. Juldan kanske?;)


............................................nu är det nån som vaknar...........................hörs sen........



//puman

Kommentarer
Postat av: Jenny F

Ingen idé att vara vilse, så köp en karta....hahahahihi!!

Snuvan tror jag sitter där den sitter, samma här.

Krya på Er så Ni lugnt och skönt kan fira jul och mysas i familjen om tre!



KRAAAAAAAAAAAAAAAAAM



2010-12-21 @ 14:44:27
URL: http://forell.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0