Trevlig helg...

...hade vi vill jag lova=)

I freda's blev jag o jullan hembjudna till Anna o Johan. Dom bjöd på mat o så såg vi idolfinalen. Kuuuul Kul!!!!!



Trött pojke hos bästa mamma=)



I lörda's gick vi hem till Pär o Caroline för att spela spel. Vi drack lite glögg o åt pepparkakor oxå såklart....o lite Paradis-choklad. Sen traskade vi hemåt i snöyran.


I går åkte vi hem till Cattis o Jimmy. Dom hade fixat jättegod soppa som vi sörplade i oss innan det var dags att ge oss ut i pulkabacken=)



"Kom igen nu....jag vill åka meeer...!!"



"Jag fick den röda pulkan.."



Vi mammor stod o vaktade dom allra minsta så att dom inte skulle bli påkörda av alla fartdårar...Fy flään vad kallt det blir när man står still...

Så.....hem igen o värma på glöggen!



Tack kära vänner för denna helg....!


//puman

Kommentarer
Postat av: Cattis

Mmmm....tack själva.

Det är alltid så mysigt att ses!



Puss

2010-12-14 @ 09:44:38
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0