I väntan...

...på att "Torsten" ska dimpa ner går jag mest runt o känner mig lite "äggsjuk". Ni vet...vet inte riktigt vad jag ska göra. Försöker vänja mig vid tanken att jag är LEDIG. Att jag inte behöver fundera över om dom ska ringa in mig. Tanken är rätt skön, när den väl sjunker in.


Passar på att inta horisontalläge både nu o då...




Jag håller på att packa lite...vi flyttar ju typ nästa vecka.


Skönt att ha måånga dagar på oss att flytta in, städa osv. Ska bli otroligt skönt att få mer space runtikring. O bäst av allt är ju balkongen! Guud va nice med en liten oas.


ALLA ÄR VÄLKOMNA PÅ SVALKANDE ISTE!!!

 

För övrigt ska vi på studentfirande idag...Min mans lillebror springer ut. Skönt för han. Man minns ju glädjen, pirret, ovissheten o spänningen som den förde med sig. Om nån skulle komma att skriva i "mössan", hur mycket man skulle dricka på kvällen...om man skulle bli arbetslös resten av livet...ja...lite såna tankar. Hm...eller??

Hej så länge!

 

 

//puman

 

 




Kommentarer
Postat av: Cattis

Jag kommer lätt på iste på ballen...any day baby !!



Kanske kan vi hoppas på lite sol nästa vecka så du kan komma och dricka iste på min altan.

2010-06-10 @ 20:25:02
URL: http://johnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0