Min Matilda...

...har jag träffat idag. Hon var hemma en sväng i Linkan hos päronen. Åkte efter jobbet en sväng. Fick mumsig chokladkaka med bär av alla dess slag på toppen....o så lite vaniljvisp på det=) MUMS!

Kul att vi hann ses en sväng...Nästa gång blir när "plutt" är ute. Tilda kommer att bli bebisens foster-moster. Det har vi klubbat sen länge. Kör på det istället för faddrar o grejer...hihi!


Annars bjuder helgen på jobb o jobb. Sista dan på måndag, sen har jag inget inbokat. Tror jag stannar vid det. Vi flyttar ju runt den 20:e juni där. Skönt att pyssla, packa o så. O så ska man ju hinna vila har jag hört...hehehe!

Nä, nu blir det soffhäng ett slag....sen soooova.

 

//puman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0