Packa ner o packa upp, packa hit o packa dit....

Vi är sååå duktiga! I går körde vi kartonger o småkrafs till nya lyan. Jag bär ju inte så mycket men ändå...=)
Mamma var inne en sväng härom dagen o hjälpte till med att städa köket. Skööönt!!
Imorgon kör vi möbler....har ju ingen brådska egentligen, men man vill ju ändå bli klar o fixa o dona...ni vet.
Satt o funderade på hur många gånger jag flyttat....kom fram till 19 gånger tror jag, med denna.
JÖSSÖS!!
Men det är rätt najs....man hinner inte samla på sig så mycket skit...:)
Annars är det lugnt i lägret. Darling ligger o sover. Han jobbar natt. Slänger ett getöga då o då på tv:n som står på. Bröllopet för bövelen får vi ju inte missa....eller? Jag tycker det är rätt kul o kolla på alla snygga klänningar o hår o sån´t.
Nähä....lite kaffe på det här då...Hörs!
//puman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0