Sovdags strax...

Gokväll!!

Är på jobbet...gäsp...ska snart gå o lägga mig. Måste bara bädda sängen...gäsp...skura köksgolvet o...kolla så att alla sover...gäsp.

Imorse var en underbar morgon (som dom flesta är). Min blivande man frågade mig om jag ville ha frukost på sängen. Vad skulle ni svarat? Nää!! Stick o brinn!! Haha! Nä...ja tack!
Han frågade vad jag ville ha...hm...då blev det genast svårare. Men jag sa att jag ville ha nåt gott o rabblade upp allt tänkbart frukostmaterial=) Mm...En sväng senare kommer han in med en bricka full med gott, gott.... Är det inte vardagslyx så säg.
Tror jag har nämt det förut...det här lilla som behövs o som räcker lääänge...Alla är värda lite ompyssling nu o då. Dagen blir liksom lite lättare, lite gladare...=)

I morron blir det kalas hos stora killen i Blacka...Han fyller hela 6 år! Jössös! Hoppas på måååånga chokladbollar o mycket bus.

Gonatt!

//puman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0