Vår o annat

Oj,oj,oj! Glömmer bort att jag har det här skvallerplanket. Sorry!
Ja, kära vänner. Vart ska jag börja? Ska nog börja med en sång...
"Vintern raasat ut bland våra fjällar...."


Med det vill jag säga att våren är här! Jasså...det hade ni redan noterat ja.
En annan rätt kul grej är att jag o min blivande man väntar barn. Nämen.....visste ni det oxå...det va väldigt vad välinformerade ni är;)
Nä men seriöst så är det rätt stort faktiskt. Asså inte barnet...inte än förhoppningsvis....hm...är ju bara i vecka 25. Hela grejen tycker jag är rätt stort...att kunna få en liten som är av oss..=)
Storken sägs komma runt den 11:e juli....så...ett tag till får den jäsa till sig där inne.
Mizzi trivs på kullen....hihi!


Hm....har funderat mycket på det där att fota sin mage. Vet att många gör det o dokumenterar o så. O hey! Det får ni så jättegärna göra. Beundrar eran energi till det...Jag har bara inte förståelsen för det. Att fota för att sen ..ja, vaddå? Visa familjen, ställa ut....berätta för barnet att här inne låg du. Ja, givetvis så finns det bilder där man ser att jag har burit Dig, men nä....inte vecka för vecka. Minns EN bild av våran mamma....hon står i bikini med ena foten på en fölunge...Kommer du oxå ihåg den bilden Jenny? Klockren! Är nog den ända så direkt.....hm..o det räcker gott. Jaja....nog om detta.
Jag har en annan grej som jag gärna lägger energi på istället....
Mm...håller på att sticka en åkpåse...

Så här långt har jag kommit...=)

Världens härligaste garn att sticka i. Lite pälskänsla ni vet. Ja..det blir fint o mysigt sen när höstens löv börjar falla o den lilles fötter blir kalla....hehe! Fick vi till ett litet rim oxå så här på morgonkvisten;)
Annars är det rätt lugnt härikring. Letar lite större boende, men ingen panik egentligen...kan ju använda garderoben som extra sovrum sen när tillökning sker;)
Jobbar o står i...hoppas snart kunna åka ner till Hultö för att fortsätta snickra på huset...eller ja...sätta inneväggar o så.
Vi hörs ni...
//puman

Kommentarer
Postat av: Jenny F

Myyys!! Jo jag vet vilken bild du menar! Gravidmage in action. Ungefär som det Line tog på mig i somras, uppflugen på en stor sten, lite som en sjöjungfru fast med tång i håret och celluliter på fettislåret!! Hahahahaha!!

Du är fin med din fina mage.

Jag var likadan.... Orka ta bild varje vecka...men som sagt heja alla Ni som orkar!



Puss o kram

2010-03-28 @ 21:16:17
URL: http://forell.nu
Postat av: Jossan

Vad KUL, GRATTIS till er, gudars så glader jag blev nu, behövde en god nyhet här :D

Grattis,grattis,grattis <3

Puss o kram Jossan o Agnes

2010-03-29 @ 14:39:51
URL: http://jossanjosefin.blogg.se/
Postat av: Therese-Smyckestävling pågår!!!

Hej!



Jag har en smyckestävling på min blogg, där du kan vinna en valfri berlock i ett armband från Charms For You!

Så klicka in och var med du också!

http://thereseofsweden.blogg.se/2010/march/utkast-mars-25-2010.html

Lycka till!

2010-03-29 @ 14:52:12
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/
Postat av: Mikkis

Vad fin blogg du har!

Gå in på min blogg och få lite photoshop tips om hur man kan redigera bilder väldigt enkelt och snyggt! :)

2010-03-29 @ 14:59:21
URL: http://mikkisa.blogg.se/
Postat av: puman

Måste säga att jag är rätt nöjd med mina egna ögonfransar....;)men tack ändå...=)

2010-03-29 @ 15:25:30
Postat av: Maria Nilsson

Mysigt med en liten! :) Grattis!

Hoppas vi ses på Hultö! :-) kram

2010-03-29 @ 18:58:21
URL: http://idamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0