O så blev vi Herr o Fru Lilje

Numera går det bra att säga Fru Lilje till moi=) Ja visst! Vi har gift oss min man o jag.

I lördags...i Rådhuset...med Britta i täten.

Dagen började med att syster kom hit med frallor o plattång...vi åt mysig frukooooost tillsammans....ja Fredrik oxå såklart.
Sen var det dags att börja piffa. 

Kamma...
föna...
platta...
spänna...
limma...
fnitter lite mitt i allt...
vax, spray o...
KLART!!!

O så lite smink på det.
Hon är enastående min syster=)


Cattis o Jimmy, (våra snygga vittnen), plingade in med smörgåstårtan i högsta hugg...STIG PÅ I FREON-DIMMAN BARA!
Bla, bla o bla....hej o va fina ni är o ja ni vet.
Det manliga könet dröjde sig inte länge kvar....utan lät oss bruds hålla på o piffa o dona.
Tilda plingade in senare med presenter o annat snask...;)

Jaja....snyggast i stan tog vi bilen ner till rådhuset o mötte upp folket.
Spännande!

Sa jag att vi hade tur med vädret oxå eller?
SOOOOOL!!!



Vigseln gick fort o lätt...Likaså mitt hjärta.





"Nu Fredrik vill jag att du kysser din fru för första gången..."
"Ska bli...."




(Hångel)
Hehehe! Nä inte riktigt men nästan.




Dagen fortsatte med mat o dryck hemma hos svärföräldrarna. Mycket lyckat tycker vi.





Nöjda o glada...o TRÖTTA fortsatte vi sen till Söderköping där vi checkade in på Söderköpings Brunn.

Hand i hand en liten promenad längs kanalen...




Middag?

"Nä...gäsp...ska vi....? Ja..."




Snabbmat, ostbågar, jordnötsringar o coca cola fick det bli...på rummet i sängen.
Se på film...?

"Snaaaark..."
"Go natt älskling...!"


Ja....så gick det till när vi blev Man o Hustru.



Tack alla alla för att ni hjälpte till att göra våran dag lite extra speciell!


// Fru Lilje

Kommentarer
Postat av: Cattis

Tack för att vi fick delta på er stora dag!



Älskar dig <3

2010-05-19 @ 09:11:26
URL: http://johnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0