Vilken härlig dag...

...vi har haft...min man o jag. När jag slutade imorse, svishade jag förbi Maxi o köpte lite jordgubbar, melon, baguette o grillad kyckling. Sen hem o fixa picknick-korgen...=)

Vi tog bilen till Svensksundsvik. Psst! Säg inget, men vi körde ända upp till utkiken...hehe! Hm...kan ju låtsas att jag var med jobbet...

Häjjä!!

Jorå...

Vi bestämde att vi skulle ta kaffet nån annanstans...så vi tog färjan över till Marmorbruket. Guud vad det är finfint där!

 

Här skulle man bo...

Åå...Han är fin, han är min!!

Efter kaffe med påtår o lite prat om livet i största allmänhet, kände vi oss nöjda.

 

Två nöjda...lite soldassiga...tackar för idag.

 

 

//puman

 


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Mys!!



puss

2010-05-31 @ 23:28:44
URL: http://forell.nu
Postat av: Cattis

Vilken mysig dag =)

Bra att ni passar på att njuta ordentligt av varandra på tu man hand, snart är ni tre i familjen :-)



Ses på torsdag



Puss o Kram

2010-06-01 @ 08:23:46
URL: http://johnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0