Idag snöar det ute...

...o vi är inne o tänker va det heeeeela dagen=) Min man jobbar....inne....men ute på eftermiddagen. Är rätt glad att jag är mammaledig en dag som denna. Kommer ihåg förra vintern....det var f-n kallt på den där sadeln...hehe! Jaja...det är säkert snö efter nyår när det är dags igen.

Jag funderar på om vi inte skulle ha en EN som julträd? Vad tror ni? Det doftar ju så förbaskat gott. Eller nä...kanske räcker med lite en-ris. Tänkte jag skulle gå ner till Indiska nån dag o köpa kulor att hänga i skrevet....eller jag menar granen....trädet. Dom har så fina. Ja...det kan man ju fundera på=)


Igår åkte våra kära vänner till ARUBA. I 16 dar ska dom gotta sig på sin smekmånad....åå...hoppas på en titta-på-kort-kväll när dom är tillbax.




Härligt va?!




Nä...dags att inte göra nå't!      Ha de'


//puman

Kommentarer
Postat av: Jenny F

Ja EN är ju jättefint. Som du säger luktar det ju gudomligt.

Jag tänkte ha en urna på baksidan med lite enris i. Lite röda virkade hjärtan i sin enkelhet! Juligt värre!



Ha det bra inomhus idag!



KRAAM

2010-11-09 @ 09:34:24
URL: http://forell.nu
Postat av: Cattis

Jag ska garantert kolla på julpynt på Ikea. Och så ska jag köpa en ny stekpanna. Och glas med stjärnor på. Och cognakglas. Och.....



PUSS

2010-11-11 @ 19:31:21
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Nina

Hej bruttan!

Såg att du lämnat avtryck på min blogg, kul att du tittade in :) Så jag var ju tvungen att gå in på din när jag såg att u oxå hade en. Ha ha, du e lika tokig som vanligt! Och det e positivt menat alltså.

Och så måste jag säga att eran dotter är JÄTTE söt! Grattis till både giftemål o baby :)Faan jag ligger i lä... ha ha!

Ha det toppen! Kram på dig

2010-11-17 @ 20:26:31
URL: http://ninatraining.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0