Hej vad det går...

...mellan ....ja hur var det nu?;)


Här är allt som vanligt kan man säga. Det bajsas o pratas, skriks o skrattas=) Lilltjejen har börjat vända sig både hit o dit. Bäst är i hennes säng när man hittar henne upp o ner o bak o fram...helst utanför spjälskyddet. Ja jössös.! Denna livliga krabat. O mer då......hm...jag tänker viska nu.....hon har sovit 3 nätter nu utan att äta=) O jag är lika förvånad varje gång jag vaknar o tittar på klockan.

Jullan


Ja, ja...nog om det.



Annars då? Jo...vi var på dop i lörda´s. Jack döptes.

Han är ju bara så söt....Jack alltså=)

Julia försökte sjunga med.

Det var jättefint! O väääldigt goda kakor....Cattis hade bakat allihop.

Sen for vi till Herstaberg o firade svärmor. Vi fick nå´n trevlig viltgryta á la Lasse. Mycket god!


//puman

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hon är ju bedårande! Klart man ska sjunga i kyrkan, det är ju värsta bästa ekot där!



Ta hand om Er!



Puss o kram

2010-10-27 @ 20:31:42
URL: http://forell.nu
Postat av: Lillis

Jo... men prästen var ju liiiite söt iaf. ;) Men inte lika söt som Jullan förstås! :) Kram

2010-10-29 @ 00:27:02
Postat av: Carolina

Hon är mkt söt. Lik mamma??? :-)

Mina 2 va ju som lamm i kyrkan... helst den yngsta. harkel

Skönt att hon sover om nätterna. det gör inte våran yngsta som snart blir 2 år. Om jag är bitter??? Nej för f*n... inte ALLS:-)



Hälsningar//Carolina

2010-10-31 @ 00:02:11
URL: http://mamaodie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0