Lediga tillsammans...

...var min man o jag igår. Ja... o jullan var ju med på ett hörn oxå=)
Vi hade en lugn o mysig dag. Tog en promenix ner till stan o in på Fuji Foto. Mm...jag tog ett nytt foto till körkortet. Inte en dag för tidigt.

Sen gick vi till Jolla Choklad och Dessert, för att avnjuta våra favoriter o återuppliva gamla minnen;) Några fjärilar började visst att fladdra...
Ingefära o chili till moi. Fredrik tog en mörk o en kladdkaka.
"Stör mig inte...jag njuter"

Nöjda o förälskade på nytt promenerade vi sakta hemåt i duggregnet.



//puman

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh, vilken mysdag ni verkat ha haft. Ska se till att få med min johan på en!

2010-10-28 @ 10:13:53
Postat av: Jenny

Mysigt och gott!



Härligt med sådana dagar!



2010-10-28 @ 13:30:39
URL: http://forell.nu
Postat av: Cattis

Mmmm....det ser helt underbart ut.

Ska ta med min guuube dit också, få lite fladder i våra kistor också ;-)



Puss o Kram

2010-10-28 @ 15:39:26
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Lillis

Mysigt! <3

2010-10-29 @ 00:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0