Go kväll...

...i stugan.
Sitter här o funderar på om jag ska gå o knyta mig eller slänga mig framför tv:n. Tror det blir att slå knut på mig själv. Gääsp!



Jag o Jullan har varit ute hos mormor hela dagen. Vi tog en tripp ner till Arkösund o drack kaffe hos "Torda". Gott, gott!!
O vilket väder det har varit sen då. Typ Britt-sommar!
Jo...igår var vi ju på öppna förskolan förstår ni. Jag var redan anti innan vi ens hade kommit iväg.
Har ju lite svårt för det här att allt ska ske i grupp så fort det är nå't.
Jaja...
Sen blev jag lite sur över att vi var tvungna att väcka Jullan...för vagnen skulle man ju parkera utanför. Mm...vi som har en gammal Rolls royce fick ju låna garaget.

"Hej! Vääälkomna! Hur är det? frågar pigga fröken med typ tycka synd-stämma.
O kuddar var det ju lite sporadiskt utlagt i ring. Mm...jorå....tystnaden spred sig...suck!
"Väääälkomna allihopa. Ska vi börja gå laget runt o presentera oss?
Jössös.....Hej jag heter bla o födde bla den bla blablaaaaaaaaaaa.
Jaha....o sen fick vi sitta två o två o prata om vad vi tyckte var positivt o negativt med att ha blivit förälder.
Det höll väl på i en o en halv timme sen hade alla barnen fått nog av att lägga pussel o cykla trehjuling....eller? Nähä....våra barn var visst bebisar som inte fattar nå't än...



Öppna förskolan - För dig som vill jämföra din bebis med andra föräldrar o dricka billigt kaffe.




Jag kan tänka mig att gå dit den da'n Jullan har glädje av det.
Så var det med det...
Nähä, jaha....joråsattdäääääääääääää!
Nu går jag o lägger mig....ensam....love slutar sent o börjar tidigt, så han sover på jobbet. Men det blir väl som vanligt sen vid 6-hugget, att jag tar min lilla skrutta o lägger henne hos mig...=)
Gooo natt!!


//puman

Kommentarer
Postat av: Cattis

Hahaha...åh fy fan, det där skulle inte ens sociala jag ha gillat. Grupper är endast roligt när det är ens vänner :-)



Det blir bra sen när knoddarna blir ett par månader äldre, då kan vi ju hänga på varann och ha sälla ;-)



Puss o Kram

2010-09-25 @ 09:43:01
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0