Idag hände nå't...

...som fick Julias mamma att bara stå o gapa!
HON SOMNADE HELT SJÄLV där hon låg...
Annars är det ett evigt bärande o vaggande på henne, tills hon kommer till ro liksom. Men nä...idag när hon hade ätit, grät hon en liten skvätt o jämrade sig över sitt magknip. Under tiden höll jag henne o sjöng för henne, sen la jag bara ner henne på sängen o fortsatte sjunga o då....! Sakta, sakta började hennes ögonlock stängas o vips så sov hon.
Är de inte fantastiskt?
För oss är det STORT!!!
Testade nu oxå så här på eftermiddags/kvällskvisten, att lägga henne i sin säng o sjunga. Ja...hon somnade!
Våran lilla skrik-Fia=)
Ps. Det var "blåsippan ute i backarna står" som jag sjöng på...
//puman

Kommentarer
Postat av: Cattis

Hejja Jullan !!!



Så skönt för er!! Här hemma är det tvärtom. Har aldrig vaggat varken Jack eller John till sömns. Men det är väl ett angenämt problem antar jag. Fast mysigt vore det ju :-)



Puss o Kram

2010-09-22 @ 18:16:08
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Jenny

Mysigt! Somna själv skapar trygghet. Ska tillägga att det gett MINA barn trygghet i sovandet och att det inte är nått man måste göra...harkel!



Härlig känsla dock...



Rock on, Julia!!

2010-09-22 @ 20:02:36
URL: http://forell.nu
Postat av: Anna

Heja, BRA GJORT Josefin!

Hon har en sån bra mamma som hon är trygg med. Nu har säkert dropparna börjar hjälpa igen och hon har inte så ont längre. Hon däcka väl av skönsången som tog kol på na...hehe

Puss

2010-09-23 @ 11:29:16
Postat av: Jossan

Åhh så fin hon är eran tjej! Tycker vi alla ska bestäma någon dag och ha en riktig mysig myspysmysdag! Saknar er! Puss o kram Jossan m fam!

2010-09-24 @ 22:56:55
URL: http://jossansunderbaraliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0