Livet är för kort...

...för att slösa bort på onödigt skit.
Usch! Pratade med en vän nyss...
Hennes sommar har varit nästintill förjäklig. O som att Hon inte hade nog fick Hennes mamma en hjärtinfarkt nu. VARFÖÖÖÖR??? Hon sa till mig: "Det är ju en jäkla tur att man har syskon så att man slipper vara själv i det här."
O jag kan inget annat än att hålla med. Jag är rätt glad över att jag har två syskon som finns där. Sen att vi är lite smått envisa o trångsynta, det är ju en annan femma.
Det lilla liv vi lever eller inte lever kan sluta så tvärt. Det är ju en himla tur att vi inte vet mer...
Nä..."Ta vara på", är nog ingen dum tanke.
Så hörrni! Idag släpper vi lite på stoltheten o kommer ner på jorden.
//puman


Kommentarer
Postat av: Cattis

Kloka ord! Tråkigt för din vän.



Brodern min och jag är nog på väg åt rätt håll. Mer om det på torsdag.



Puss

2010-09-28 @ 15:27:02
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0