Livet som mor o hustru...

...SUGER imellanåt. HAHAHAHA!! Nä då...livet känns rätt bra för tillfället. Det är väl för att Jullan sover=)
Själv tänkte jag hoppa in i duschen en sväng.
Tiden går verkligen fort. 8 veckor i fredas sen Hon såg dagens ljus för första gången...eller inte idag,dagens, utan då den 16:e julis dagsljus............jössös! Ja...behöver kanske inte fördjupa oss mer i det ämnet.
Det rullar på annars tycker jag. F. har ju börjat jobba igen...så nu får jag både amma, byta blöja o vagga när han jobbar natt. (Som om jag inte gjorde det innan). Hihi! Love U darling!
Vi ska titta på ett hus i eftermiddag. Ligger nere i småland nånstans....................................PAUS...............................................................................................................!
Nääääääääääääääää....i Kårtorp ligger det. Hur många blev svettiga? Jag blev faktiskt lite kladdig under ena armen...hm.
Vi tänkte att det skadar ju inte att börja titta lite...träna liksom. Kanske slutar som mäklare....eller börjar låter ju bättre. Ja,ja...så är det iallefall.
Nä...duschtajm o sen lite lunch kanske=)
//puman

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ja....kladd under armen...inte kan du ju flytta från MIG !!!!!!!



Jag saknar dig så jag får ont i hjärteroten lite nu. Måste ses snart...skandal vad jag varit sjuk och eländig sista tiden. Jag ringer i morgon när jag är av med pratkvarnen så bestämmer vi något.



Trevligt med ett inlägg förresten :-)

Du är en underbar hustru och mor, glöm inte det!



Puss o Kram

2010-09-13 @ 16:12:37
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Anna

Du....skräms inte så där! Blev lite svettig ju...i ljumsken ;)

Låter kanon att ni ska kolla på hus, vet ju hur mkt du vill ha nåt eget. Lycka till ska jag väl säga då!

Hörs snart o laddar till den 25:e

Love ya....

2010-09-15 @ 10:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0