Dagens nummer 18,19,20,21,22,23,24,25

En bild på din fritid.

September - 08

Att vara ute är en del av min fritid.


En person som är snygg.

Ja vad ska jag säga...Han ser bra ut helt enkelt...



En bild på dina närmaste.

Maj - 10

Bröllop i rådhuset. Hela gänget samlat=)



En person som alltid ställer upp för dig.


September - 08

MAMMA i allra högsta grad. Vad det än gäller så ...ja...Hon ställer upp=)



En bild på en tid du saknar.

Augusti - 04

Min morbror hyrde ett hus i Gryts skärgård ett par somrar där vi var mycket. Bilden är från senare tid....vi var där 90 tror jag. Mm...det var mysigt o alltid nåt kul o göra.



En bild från i somras.

Juni - 10

Jonas student. I love this bild!



En bild som gör dig glad.

Juli - 08

Jag o Neo på Hultö.
Jag minns att vi busade så mycket....=P



En person som alltid gör dig glad.


Juni - 08

Cattis gör mig glad. Hon har nån slags energi som liksom tränger igenom eventuella sura miner...HAHAH!!
Puss på dig!




//puman

Kommentarer
Postat av: Lillis

Härliga bilder!!! :D Kraaam

2011-04-10 @ 20:37:14
Postat av: Cattis

♥♥♥♥

♥♥♥

♥♥

2011-04-10 @ 21:40:40
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0