Klara, färdiga...lunka

Jag har hittat ett par nya joggingpjucks=) Såg i NT att det fanns på Team Sportia. Lagom pris oxå. Så jag gick dit. Fick kolla mitt löpsteg oxå. Det har jag aldrig gjort förut. Hehe...lite kul o springa där på bandet...barfota. Mm...Lite överpronation än normal...så...skorna jag hade tittat ut dög alldeles utmärkt=)


"Mamma...jag ska bara kolla snörena...lite.."

Mm...min lilla juvel. Hon o jag åker som sagt till Hultö imorron. Var på Biltema idag o köpte elkabel till stugan. Usch vad dyrt! Men men....vill inte ha ficklampa o triangakök;)
Brollan har lovat att hjälpa oss göra färdigt....dra kabelf-n till stolpen.

Påskafton blir att fira med påskmat, godis o sång. Hm...gitarren brukar ju åka fram lagom till myggen.
Annars blir det till att pyssla i trädgården. Jag ska röja lite i våran "gång" o sen vill nog Berit ha hjälp med växthuset. Dom tog ju ner ett sånt nu....så det blir till att odla potätera däri=)



Ha nu en riktigt Glad Påsk alla mina kära, finaste, pussinutt-vänner därute=D




//puman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0