Oj vad solen skiner!!!

Hälften vore ju nog.....nej..kanske inte. Det är jättefint som det är i vårat lilla lagom-land=)

Helgen som gått bjöd på jobb.
Ett "babbligt" gäng var vi. Vissa babblade med varandra o vissa med "hemliga" kompisar...hihi. Jag gillart=)

I torsdas åkte jag o jullan ner till station o hämtade tilda. Hon skulle hem o fira mor o bror o mellanlandade hos oss. Det blev mat o vin o skvaller o till sist....UTGÅNG!! HAHA!! Vi hamnade på PULS...föredetta OTTEN. Gött! Hoffmaestro spelade.
Ja...det var som att färdas några år tillbaka i tiden, men kul hade vi=) Tack för det!
Jag körde hem henne sen på fredan till Linköping...eller rättare sagt...tilda fick köra. Äntligen fick hennes pappa träffa Julia=)


Jaha...vad händer idag då? Vet inte...blir nog att gå ut...pyssla på balkongen...kolla tradera...ringa mamma...

Till helgen åker nog jag o lilltjejen till landet. F jobbar, så han får va hemma hos katten;)
Pappa fyller ju på söndag så det vore ju kul att va på plats på dagen D liksom=)


Mm...snart blommar slånbärsbuskarna på hultö=)


Ha dé

//puman

Kommentarer
Postat av: Lillis

Åh, ville oxå se "Highwayman" live med "Hoffmaestro" jue. :( Men nu när man jobbar raka veckor är det bara att fetglömma. ;) Syrran var där, såg du henne? :) Härligt att höra att ni hade det så roligt. :D Fördel med att jobba raka veckor är ju som sagt givetvis lediga helger så kommande helgs galej missar jag icke! ;) Ska bli riktigt trevligt!! Påsk, svärfar som fyller, fixa i stugan, skratt, prat och soooooooola!!! <3 Kraaaaaaaaam

2011-04-18 @ 12:36:12
Postat av: Jenny F

En vacker bild! Visst är det härligt när allt slår ut i blom?

Underbart med vår och sol!

Ha en härlig helg på Hultö!



2011-04-18 @ 18:26:07
URL: http://forell.nu
Postat av: Cattis

Aahh...så det var det partajet du var på =)

Kul med utgång, det händer ju inte allt för ofta...ha ha.



Mysigt att åka till Hultö, våren är ju så vacker också!



Puss

2011-04-19 @ 06:50:12
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: rolf lassgård

det blir kanon i helgen tror jag.....hörs i kväll då :-)

2011-04-19 @ 08:53:26
URL: http://netrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0