Hej hopp i löven...

...o 15 fingrar i.....STOPP!!

Ja...det var bara en liten perentes.

Idag har jag gått i skogen med Cattis o jack. Julia har feber, så hon fick vara hemma hos F. Vi hann med en massa prat på 5,5 km=) Sen tog vi varsin kopp kaffe innan vi skildes åt.
Jula fick en påse med kläder av Cattis!!! Jättefina!!! Tack darling!!

Det var BVC-besök i går, med sprutor...därför har hon lite feber idag.
Mm...Ska bli skönt att byta vårdcentral o barnavårdcentral. Jag har aldrig blivit så...ja...oproffetionellt bemött av dessa sköterskor/läkare. Usch!

Julia följer kurvan så fint.....ett litet blåsljud på hjärtat, men det är ingen fara trodde dom. Får ändå en remiss upp till sjukhuset.


Tuttan sover nu, o jag tänkte fortsätta med packandet lite tyst...hm. F har åkt till jobbet.

Tuttan


Ha en skön eftermiddag!

//puman

Kommentarer
Postat av: Cattis

Femton fingrar i rööö....nej....säg det inte =)



Usch för din BVC, blir så ARG!!!

Lilla Jullan, saknade henne i dag, tur jag får pussa på henne i helgen. Ja, om mitt harkel försvinner då vill säga.



Tack för i dag.

Jag är glad att jag har Dig ♥

2011-08-31 @ 21:58:43
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0