Söndag

Vi har varit ute o gått, jag o lilltjejen. Riktigt skönt ute...o ännu skönare när det är nästintill tomt ute. Mm...söndag som sagt. F jobbar idag...

Julia springer runt här o försöker fånga katten i vanlig ordning.
Vi ska ta en sväng ner på stan sen efter lunch o hämta den berömda "dagispåsen". Sånt är kul tycker jag. Små provbitar av olika slag=)

Vi var iväg en sväng härom dagen...




...utflykt till Marmorbruket...



...med underbar utsikt;)



Love...

Vi åkte först till Löfsta slott, men dra åt klutt asså vad myggor det var. Så...vi vände till Marmorbruket som sagt.


Ja..nästa vecka blir det till att packa det mesta. Men det är ju snart gjort;) O proffsig flytthjälp får vi oxå....Gött!!!


Vi säger så....

//puman

Kommentarer
Postat av: Cattis

Lilla goding, hon är ju för söt när hon tultar omkring =)

Flytta ja, det har ju bara varit roligt enda tills jag i går kom på att....vad långt vi får till varandra. Det är inga cykelturer där inte :-(

Men så kom jag på att det kanske bara innebär att vi ses läääängre när vi ses, och då blev det ju positivt igen. Ha ha.



Puss

2011-08-29 @ 09:06:54
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0