Finbesök...

...fick vi till frukosten igår. Johan, som vi bodde ihop med i Edsviken, kom o hälsade på. Han bor i Eksjö nu o jobbar där.
Kul o se han!

Det fick bli en promenad till HC för lite shopping o lunch.

Så stiligt


Spännande att va på HC


Va!? Nä...är det sant!


Efter pizza-frossande o prat i imperfekt o presens, gick vi hemåt igen.
Julia fick present oxå av Johan....2 pyjamaser....med blixtlås=) Tackar!!!!
Vi bestämde att han skulle sova över här. Onödigt att åka så långt i mörkret o halt o jäkligt. O det var ju bra...för då fick F en tv-spels-kamrat=) Jag...hade nämligen annat för mig.

BIO MED ANNA!!!!!

Vi såg DUE DATE. Absolut sevärd!



Mycket skratt o prat som vanligt.


Idag skulle Julia o jag gått bort till Cattis o hennes prinsar, men annat kom emellan så vi siktar in oss på fredag istället. Nu är det liksom alldeles för länge sen vi sågs...


//puman

Kommentarer
Postat av: Cattis

Aaahahaha...men vad fasen då...du har ju precis vaaarit på bio. Här trodde jag att jag kom med nåt nytt...ha ha.

Erbjudandet kvartstår naturligtvis :-)



Kul med besök utav Johan.

Vill F ha en tv-spelskompis finnes det en hemma hos oss :-)

Vi tjejer kan ju alltid...tjaaa...dricka vin ;-)



Puss

2011-01-04 @ 16:13:26
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0