Make Up Store

Oj oj vilken härlig stund jag har haft idag=)
När jag fyllde i somras, fick jag ett presentkort av min kära man.....Sminkning på Make Up Store.

Så....idag var den stora dagen...hm...det har ju varit lite annat emellan så om ni förstår...Hihi.


Jag valde FEST - sminkning. Alex hette hon som sminkade mig....riiiktigt duktig. Hon tipsade o trixade undertiden.
Tog ca 50 min o sen fick jag välja lite produkter att ta med mig hem...hm...köpte lite extra oxå.  När köpte man bra smink senast liksom?!



Vilken läckerbit va?;)


Mycket nöjd!!





Ansiktsvatten, ögonpensel, läpp - penna, concealer, ögonkräm, ögonskugga o en High tech lighter.



Underbart att få bli liiite bortskämd o att få känna sig snyggast;)




//puman

Kommentarer
Postat av: Lillis

Skitsnyggt verkligen!!!

2011-01-13 @ 20:15:53
Postat av: Jenny F

Fest och ändå snyggt en vanlig kväll/middag med mannen du vet!

Ser fräscht ut. NICCCCCEEEEEEE!!! =) Läckraste mamman i stan!

Härligt att få välja lite produkter. Har de mineral i sin linje?



Men om jag hade sminkat hade blivit liiiite bättre va...moouuhahahaha

(det där skrev jag mest på liiiite skojj så där) =)



Ska du tvätta bort sminket ikväll? =) Jag hade sovit med det, sittandes för att kunna använda det flera dagar! =)



Puss o kram från osminkad, vinterfnasig torrfot!

2011-01-13 @ 20:23:35
URL: http://forell.nu
Postat av: puman

Nä...jag tänker sova med det o ha det så länge det sitter kvar...=)



Hm...ja dom hade mineralpuder om det var den sortens mineral du syftade på....typ.



Puss o kjam

2011-01-13 @ 20:29:23
Postat av: Cattis

WawaWOW !!!

Snyggt. Lila också...min favvo!

MUS har väldigt bra smink, och dyrt.

Du är värd lite lyx!



Puss

2011-01-13 @ 21:01:26
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: AnnaP

Wow wow wow.....höll inte på att känna igen na... Snyggt..riktigt snyggt....antar det blidde lite rajraj senare med mannen.....ja nu kavajen var så lika...eller vad svamlar ja...



Du blev fin..som vanligt!

2011-01-14 @ 11:16:55
Postat av: AnnaP

Wow wow wow.....höll inte på att känna igen na... Snyggt..riktigt snyggt....antar det blidde lite rajraj senare med mannen.....ja nu när kavajen var så lika...eller vad svamlar ja...



Du blev fin..som vanligt!

2011-01-14 @ 11:18:17
Postat av: Jenny F

Jag är nyfiken på den snygga koftan/tröjan. Ny? SNYGG!!!!

2011-01-14 @ 13:18:18
URL: http://forell.nu
Postat av: Cattis

Koftan är inte bara assnygg utan rena fyndet.

Visa Josse Visa.

Visa pattarna, visa pattarna (jaa...med tröjan på naturligtvis)....ehh....joråsatte.



PUSS

2011-01-14 @ 15:21:55
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: puman

Hhahah!!!

Ja...koftan är ett fynd från Halens...typ 84 kronor=)

2011-01-14 @ 17:44:33
Postat av: Jossan

Jävlar så snygg du är!!!!

2011-01-14 @ 19:40:21
URL: http://jossansunderbaraliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0