Snart februari...

...o snart VÅR!!

Är så najs nu när vi är ute o går. Fåglarna har börjat öva på sina vår-sånger. Solen värmer en aningens o snön liksom glittrar till när den sakta, sakta smälter...........................HALLÅÅÅÅ!!! Josse....det snöar ute idag!!! Mm...det kanske det gör, men eftersom jag är så harmonisk o får sova så gott om nätterna, så ser inte jag snön riktigt....utan jag ser våren o knoppar som brister.....Hm.

Annars är det bara bra.
Har en lill-tjeja här som sitter o "pruttar" o babblar. Jössös....Det är som att hon lär sig något nytt varje natt.
Vi kör på med smakportioner ur den "mänskliga" världen. Idag blir det palsternacka=) Det går bra....hon är så matglad o intresserad.


"Mamma då..."


Imorron blir det till o jobbe lite....Gött!!  Ett natt-pass....sååå...det blir ingen träning för mig=(

Men nu däremot blire kaffe.

Ha de'!


//puman

Kommentarer
Postat av: Lillis

Jag hade massa vårkänslor förra veckan när solen sken. Det var verkligen underbart! :) Och även om det är mulet och snö nu så går vi som sagt med stormsteg mot vår. Wiiie! Vad kul att jobba lite! :) Är det första arbetspasset sen julia kom? :) Kramis

2011-01-25 @ 11:33:09
Postat av: puman

Ja...ljusare tider är underbart!

Jepp, detta blir första passet=) Blir spännande...eller ja...hur spännande kan det va när alla sover..?;)



Kraaam

2011-01-25 @ 13:45:26
Postat av: Jenny F

Jag anar mer och mer hår på fröken Julia... fiint!

Jag ser även den nya lampskärmen i bakgrunden...supersöt/läcker/passande...ja du vet!

Må gott i januarisnön!



KRAAAM

2011-01-25 @ 14:47:22
URL: http://forell.nu
Postat av: Lillis

Du får väl väcka dom! ;) Annars kan det ju vara skönt att mjukstarta lite. :) Kramar

2011-01-25 @ 16:51:12
Postat av: Cattis

Hi hi...gosigt att nagga lite på örat, brukar jag med göra :-)



Kul för dig att jobba, jag är riktigt avis faktiskt. Ja, lampskärmen la jag med märke till, gör den sig bra?



Puss o kram

2011-01-25 @ 21:02:29
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: johan

swebooo...:-)



Som sagt, väldigt kul att du väljer DIN väg syrran och jobbar lite om du känner för det, starkt att våga gå emot andras ideal.

Nej, jag tänker inte lägga en komment på lampan, för det är väl inte det nya jobbet att flytta lampor i din lya :-)



ha det rock syrran

2011-01-28 @ 23:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0