Välkommen tillbaka härliga träningsvärk

Jodå...den är tillbaks!!!
Var o tränade jympa igår ute i Lindö. Friskis kör ju där ute....o Cattis har tjatat så daaaaaan't;) (Tack för det darling).
Det var skitkul o skönt att äntligen komma igång=)

Så...varje onsdag om F är hemma, blir det jympa i Lindö kl 20.00.

Alla som kan...:
-KOM DIIIT!

På lörta' har vi planer på att köra spinning. Gött!!! Allt för att få lite flås till vårruset....o så klart...hm...umgås lite i smyg utan kids;)





NU KÖR VI SÅ SKJORTA' STÅR RAKT UT!!!


//puman

Kommentarer
Postat av: Lillis

Bra jobbat tjejer! :) Kram

2011-01-20 @ 15:50:04
Postat av: Cattis

Ååhhh vad I freakkin LOVE ya!!! Ända in i hjärteroten liksom.



Det var askul i går, och jobbigt som tusan. Vad gillade du min planka förresten, mot slutet där...jag kallar den "platt-mot-marken-style".

På lörta' it is.

Traaaaaampaaaaa =)



Ja...sa vi Vätternrundan 2012???

Om "vi" inte är gravida då förstås ;-)



Puss & Kram

2011-01-20 @ 16:44:21
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: puman

Hahahaha!!! Din planka var snyggast!! Den är jobbig asså.



Ja...tjejvätterna kanske om vi som sagt inte bakar bullar o annat;)



Puss o kram hjärtat...

2011-01-20 @ 18:05:50
Postat av: puman

Lillis!!! För fasiken....häng med!!! Skulle va askul juuuuee!!!



kraamen

2011-01-20 @ 18:06:53
Postat av: Cattis

Ja Lillis, häng med nu!

20:00 City Gross Arena i Lindö!

Gratis provträning vettu =)

2011-01-20 @ 19:16:26
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Lillis

Alltså vet ni hur otränad jag är??? Kondis är lika med noll!!! När jag går i trappan hemma så flåsar jag en kvart efteråt! Typ blodsmak, hjärtklappning! Ok, ja ja ja... jag veeeeeeeet att det är just DÄRFÖR man ska träna. ;) Men jag skulle ju börja så långt under alla andra. :(

2011-01-20 @ 20:39:32
Postat av: Cattis

Inte då!

Varannan vecka kommer det att vara bas-pass, alltså...jämna veckor.

Udda veckor är del medel-puls.

Men man kan alltid anpassa alla övningar så man orkar!

Du är välkommen om du vill prova :-)

2011-01-20 @ 20:42:43
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: puman

Äsch då! Nu pratar du i nattmössan kära svägerska:)

Som Cattis säger...Du kör ju i din takt.



Kram o gonatt!

2011-01-20 @ 22:02:34
Postat av: Lillis

Haha ok, ska fundera på´t! ;) Har ju öroninflammation just nu och det är säkert farligt att träna då. Haha! Vad kostar det efter första gången då? Kramisar!!!

2011-01-20 @ 22:35:06
Postat av: Jenny F

Åhh...träningsvärk. Den är bra!

Jag har nog liiiite träningsverk idag. Om jag tänker till lite extra så..jaaavisst...använde mina små gubbar uppe i hjärnan igår... =)

Så idag får de vila. Bara koka mos, byta blöja och dricka kaffe! =)



Kommer ihåg när ens träningsverk gjorde att man absolut inte ville slänga upp de där banankartongerna, gång nr 4, på vagnen och ut på avdelningen...ggaaaahhhh!



Lycka till alla som svettas i grupp! Well done!

KRAAAAAAAM

2011-01-21 @ 08:38:22
URL: http://forell.nu
Postat av: Cattis

Sen kostar det 40:- per gång.

Eller...

300:- för 6 månader och 550:- för ett år (+ medlemsskap i föreningen 100:-).

2011-01-21 @ 09:00:03
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: johan

hahaha...jag hoppas att alla nu läser kommenten med skjortan i östgöta-dialekt :-)

2011-01-28 @ 23:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0