Vilken dag?

Mm...så blir det när man har jobbat natt. Man vet inte riktigt vilken dag det är. Känns rätt gött!

Det var riktigt kul att komma tillbaka till jobbet. Jag var där lite tidigare för o få en ordentlig uppdatering o för att skvallra lite oxå såklart;) Allt var i stort sätt i sin vanliga ordning. En liten tjeja som jag känner liiite extra för var där när jag kom. (Får ju inte favorisera någon, men det gör jag ändå...lite;)).

Natten var lugn....nästan fööör lugn o tyst för min del...hahaha!! Jag menar...här hemma är det ju alltid någon liten klutt som yttrar sig på ett eller annat sätt. Men vips så var det morgon o dags för kaffe:)



Underbara, ärliga, knasiga, hjärtliga människor.....Tack för värmen ni ger...ses om en vecka!






//puman

Kommentarer
Postat av: Jenny F

Härligt att få känna sig lite förvirrad ibland...och inte behöva skylla på åldern...tiihii!

KRAAM

2011-01-28 @ 08:17:57
URL: http://forell.nu
Postat av: Cattis

Låter mysigt hörru!



Puss o kram

2011-01-28 @ 09:05:46
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Lillis

Vad kul! :-D Jo, jag vet precis hur det är att jobba natt. Ganska många ggr man sa fel dag. ;) Kramar

2011-01-28 @ 12:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0