"Regnet bara öser ner...."

Mysigt va?! Mm....o jag är ledig. F. är ute o hurtar sig. Jullan står bredvid mig o..."dä...dädä...vaff....". Hehe!

Ja...i lördas hade vi kalas för henne. Jag kom hemcyklandes med andan i halsen, men det var bara att pusta ut. F. hade fixat ALLT!!! Det är min man det...;)

Folket kom o dom var jääätte kaffesugna. Så...fram med tårtan o varsegoda=)


Helt underbar tårta! Beställd från Åby konditori=)



"Jag beundrar mitt armband som jag fick av mamma o pappa"



"Mer tårta tack"



...o så en liten mannekänguppvisning.


Tack alla Ni för uppvaktningen o alla fina saker Julia fick=)


//puman

Kommentarer
Postat av: Jenny F

Ser att fröken har en kalasig klänning på sig...tjusigt! =)

2011-07-18 @ 14:56:43
URL: http://forell.nu
Postat av: Cattis

Tack snälla ni för i dag. För god tårta och ert sällskap.

Gaaah, glömde ju receptet.

Det tar vi om du svänger förbi här innan jobbet på tors eller fredag.

Ha en bra dag på jobbet i morgon.



Puss & Kram

2011-07-18 @ 21:50:48
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0